قیمت دستگاه کفپوش گرانولی

قیمت دستگاه کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی چیست؟

کفپوش گرانولی نوعی از کفپوش های صنعتی است که امروزه در سراسر دنیا تولید و عرضه میشود. جنس این کفپوش از پلاستیک و پلیمر است و خاصیت ارتجاعی دارد. کفپوش گرانولی به دلیل همین خاصیت ارتجاعی، قابلیت ضربه گیری دارد و به خاطر این ویژگی معمولا روی سطح زمین های بازی کودکان در پارک، در باشگاه ها، در کناره استخر ها و یا در مسیر های پیاده روی نصب میشود تا اگر کسی زمین افتاد، ضربه توسط کفپوش ها جذب شود و فرد آسیب جدی نبیند.
این کفپوش ها نسبت به دیگر کفپوش هایی مثل سرامیک و بتن بسیار نرم هستند و همچنین به دلیل جنس پلاستیکی عمر زیادی دارند و به زودی خراب یا ساییده نمیشوند.

انواع کفپوش های گرانولی:

کفپوش گرانولی تخم مرغی: ضخامت زیادی دارند و در قسمت زیری مانند شانه تخم مرغ پستی بلندی دارند که برای نصب کار را راحت تر میکنند.
کفپوش گرانولی پازلی: معمولا به صورت مربعی یا مستطیلی است. روی ضلع ها دندانه هایی دارد که موقع نصب درون هم قرار میگیرند و نصب را آسان تر میکنند.
کفپوش گرانولی درجاریز: هیچ خط و مرزی ندارد و به صورت یکپارچه روی سطح زمین نصب میشود.
کفپوش گرانولی رولی: ضخامت کمی دارد و مناسب فضاهای بسته مانند اتاق بازی کودکان در یک پاساژ است.
برای خرید انواع کفپوش ها وارد سایت کیافوم شوید و مقالات را مطالعه کنید. سپس خرید خود را انجام دهید.

قیمت دستگاه کفپوش گرانولی:

برای تولید این محصول ابتدا تکه های پلاستیک بازیافت شده جمع آوری میشوند و رنگ آمیزی میشوند. سپس مقداری مواد افزودنی جهت چسبندگی بیشتر به آنها اضافه میشود و سپس با بالا بردن دما، تکه های کوچک پلاستیک را به حالت نیمه مایع در می آورند و به این صورت آنها را در داخل قالب ها ریخته و شکل میدهند. ابعاد این دستگاه قابل تنظیم است و میتواند کفپوش گرانولی های بزرگ و کوچک تحویل دهد. کار با این دستگاه تخصصی است و نیاز است نکات ایمنی رعایت شود. ابعاد دستگاه کفپوش گرانولی نسبتا بزرگ است و شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول، خرید و قیمت آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =

78 456 123 021