کفپوش رولی صنعتی

کفپوش صنعتی چیست؟

کفپوش صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی مانند فرش در خانه، همانقدر مهم و با اهمیت است. یک کارخانه خوب و بروز، از کفپوش های صنعتی مناسبی با توجه به نوع کارکرد کارخانه استفاده میکند. کفپوش صنعتی باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. چرا که باید وزن ماشین آلات تولیدی سنگین، عبور ماشین های انتقال سنگین و عبور زیاد کارگران آن یخش را تحمل کند و دچار پارگی و خرابی نشود.
با توجه به نوع کاربری متفاوت کارخانه ها، برخی از این کفپوش ها باید مقاومت دمایی بسیار بالایی نیز داشته باشند زیرا در آن قسمت از کارخانه به دلیل کار کردن تعداد زیادی ماشین آلات و دستگاه دمای محیط بالا میرود. کفپوش برخی کارخانه ها باید از مقاومت شیمیایی بالایی نیز برخوردار باشد تا در صورت برخورد با مواد شیمیایی با آنها واکنش ندهد. (بیشتر در کارخانجات تولید مواد شیمیایی یا کارخانجاتی که در مواد اولیه از مواد شیمیایی استفاده میکنند. )
البته این را در نظر داشته باشید که کفپوش صنعتی فقط مخصوص استفاده در کارخانه نیست. و میتواند در رستوران، کافه، انواع مغازه ها، پارکینگ و … نیز استفاده شود و دلیل تنوع بالای این محصول همین است.
تمامی این موارد باید برای خرید یک کفپوش صنعتی مناسب در نظر گرفته شود تا هم از عمر مناسب کفپوش مطمئن باشیم و هم با توجه به قیمت های روز افزون محصولات، خرید مقرون به صرفه ای کرده باشیم.
برای مشاهده محصولات بیشتر وارد سایت کیافوم شوید و مقالات را مطالعه کنید.

چند نوع از مهم ترین کفپوش های صنعتی:

کفپوش بتنی: معمولا با چند نوع کفپوش دیگر ترکیب میشود و مقاومت بالایی دارد.
کفپوش لاستیکی: در برابر آب و رطوبت و دمای خیلی زیاد مقاوم است. اما نیاز به نگهداری زیادی دارد.
کفپوش اپوکسی: این نوع کفپوش به عنوان زیر ساز به کار میرود و مقاومت بسیار زیادی دارد.
کفپوش وینیل: به دلیل مقاومت زیاد در برابر الکتریسیته، در کارخانجات تاسیسات الکتریکی کاربرد زیادی دارد.
کفپوش پلی یوریا: این نوع کفپوش به دلیل تحمل وزن بسیار بالا و مقاومت مناسب در برابر ساییدگی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در انبار است.

کفپوش رولی صنعتی :

این نوع کفپوش که به صورت رولی به فروش میرسد به دلیل نوع بسته بندی ، حمل و نقل بسیار آسانی دارد .
وزن این کفپوش مناسب است و از مقاومت خوبی برخوردار است. عرض این کفپوش 200 سانتی متر است و در طول های گوناگونی عرضه میشود. کفپوش رولی صنعتی در جنس های مختلفی تولید شده اند که شما میتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین نوع آن را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =

78 456 123 021