کفپوش گرانولی پازلی

کفپوش گرانولی صنعتی

کفپوش گرانولی چیست؟

سطح هر مکانی باید کفپوش مناسب خودش را داشته باشد. مثلا در خانه ها فرش استفاده میشود، چون نرم است، چون پا را اذیت نمیکند، چون طرح و نقش زیبایی دارد و خانه را زیبا میکند، چون خانه را گرم و صمیمی میکند و … یا مثلا در کف بیمارستان ها از کفپوش سرامیکی استفاده میشود. چون سر است و جابجایی تخت های چرخ دار روی آن راحت است، چون جنس سرامیک به راحتی تمیز میشود و نیازی به شستشوی زیاد ندارد، چون رنگش روشن است و در صورت وجود کوچکترین آلودگی نمایان میشود و …
همانطور که گفته شد کفپوش ها طرح و رنگ های متفاوتی دارند و از آنها به منظور های گوناگونی استفاده میشود.
برای اطلاعات بیشتر از انواع کفپوش ها وارد سایت کیافوم شوید و مقالات را مطالعه کنید.

درباره کفپوش گرانولی:

یکی از مهم ترین جنس های کفپوش ها که کاربرد زیادی هم دارد کفپوش گرانولی است. این کفپوش که با نام کفپوش لاستیکی نیز شناخته میشود ماندگاری بسیار طولانی دارد و اگر به درستی و در مکان مناسب نصب شود میتواند تا سالها مورد استفاده قرار بگیرد.
کفپوش گرانولی در طرح ها و رنگ های متفاوت عرضه میشود. این کفپوش روی سطح زمین باشگاه ها، زمین بازی کودکان در پارک ها، در کناره استخر ها و در مسیر های پیاده روی به عنوان کفپوش نصب می شوند و سایز های متفاوتی دارند. مواد اولیه این کفپوش ها از پلاستیک های بدون کاربرد و قابل بازیافت استفاده می شود. یکی از دلایل عمر زیاد این کفپوش ها همین جنس آنهاست. امروزه اجناسی که از پلاستیک ساخته شده اند ماندگاری بسیار زیادی دارند و در طبیعت تجزیه نشده و از بین نمیروند.
کفپوش های گرانولی ساختار ارتجاعی و نرم دارند و مانند برخی کفپوش ها (سرامیک و بتن) سفت و سخت نیستند و به همین دلیل در زمین های بازی یا باشگاه ها نصب میشوند تا اگر کسی روی زمین افتاد، این کفپوش ها انرژی ضربه را جذب کنند و باعث آسیب به بدن فرد زمین خورده نشوند.

کفپوش گرانولی پازلی:

کفپوش گرانولی پازلی از تکه های مربع شکل تشکیل شده است که روی ضلع ها دندانه های کوچک و بزرگ دارند که وقتی کنار هم گذاشته میشوند درون هم قرار میگیرند و دیگر جدا نمیشوند. گاهی اوقات این کفپوش ها رنگ آمیزی میشوند که این کار جلوه زیبایی دارد. ابعاد این محصول میتواند با توجه به نوع کارکرد و تعداد مورد نیاز قابل تغییر باشد و کوچک یا بزرگ شود. این کفپوش ها طریقه نصب نسبتا ساده ای دارند و می توانند به راحتی مانند تکه های پازل کنار هم قرار بگیرند. همانطور که در قبل هم گفته شد، کفپوش های گرانولی به دلیل جنس پلاستیکی عمر بسیار زیادی دارند و خیلی زود دچار ساییدگی و شکستگی نمیشوند.
برای خرید انواع محصولات با کیفیت از جمله کفپوش گرانولی رولی روی لینک کلیک کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

78 456 123 021