کفپوش گرانولی رولی

کیا فوم اولین تولید کننده انواع کفپوش گرانول رولی در ایران

تولید از ضخامت ۲ میل الی ۲۰ میلیمتر ، رنگبندی ها و دانسیته های متفاوت ، عرض و طول دلخواه

خصوصیات کفپوش گرانول عبارتند از :

انعطاف پذیری بالا ، بسیار مقاوم ، عایق حرارتی ، عایق صداگیری فوق العاده بالا ( ۳۰ دسیبل ) ، ایمن در مقابل جریان الکتریسیته برق ، عدم سمی بودن ، عدم اشتعال ، ضربه گیری بسیار بالا ، کاملا طبی ، نصب آسان ، ضد سایش ،

مورد استفاده این کفپوش رولی در همه جا فقط خوردنی نیست به عنوان مثال:باشگاهای بدنسازی

سالنهای چند منظوره

تمام ورزشهای یوگا ، ایروبیک ، پیلاتس ، تی آر ایکس …

سالنهای چندمنظوره

زمینهای تنیس

پیستهای دومیدانی

مهد کودکها

مدارس

منازل

کارخانجات
پارکها
دامداریها و غیره

 

کفپوش گرانولی رولی که اخیرا برای اولین بار در ایران تولید کردیم فوق العاده مقاوم و باکیفیت و ضدسایش است، انعطاف پذیری خیلی بالایی دارد، عایق رطوبتی، گرمایشی، سرمایشی است.

کاربرد: همه جا استفاده میشه مثل کفپوش‌های تایلی گرانولی در مهدکودک‌ها و پارک‌ها،اوناع صنایع، کانکس ها، استبل ها، سالن های چند منظوره در پارک ها به جای درجاریز چون مقاومتش خیلی بالاتر از اون هست در پیاده روها

مزیت: قابلیت انعطاف پذیری بالا و انقباض و انبساط در اثر گرما و سرما بزرگ یا کوچک نمی‌شود.

کفپوش گرانولی رولی چیست؟

همان طور که می‌دانید کفپوش گرانولی رولی نوعی از کفپوش‌های ساخته شده از لاستیک بازیافتی هستند و رول‌های گرانولی در طیف گسترده ای از کاربردها برای محافظت از کف، مقاومت در برابر لغزش و کشش استفاده می‌شوند.

کفپوش گرانولی رولی در عرض‌ها، طول‌ها، ضخامت‌ها و بافت‌های مختلفی وجود دارند که تقریباً برای هر کاربردی مناسب هستند. هر رول لاستیکی برای مصارف تجاری طراحی شده است و با مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این نوع محصول آشنا شویم.

 

فروش کفپوش گرانولی با قیمت ارزان

قیمت کفپوش گرانولی رولی

قیمت این محصول با توجه به تولید کننده و مود اولیه مصرفی میتواند بسیار متغیر باشد.

قیمت بالای این محصول ممکن است شما را از خرید آن منصرف کند، اما در نظر داشته باشید که قیمت بالا بخاطر کیفیت بسیار بالای مواد اولیه، عمر بالای محصول، زیبایی ظاهری مناسب و خدمات پس از فروش از جمله نصب کفپوش است.

این محصول عموما با به صورت متری به فروش میرسد. قبل از اقدام به خرید کفپوش گرانولی رولی بهتر است محل مورد نظر خود را اندازه گیری کنید تا به میزان کافی کفپوش تهیه کنید.

گرانول رولی اگر به عنوان کفپوش نصب شود، احتمال سر خوردن و زمین افتادن افراد را تا 80% کمتر میکند و همین یک مورد برای خرید و نصب آن کافی است.

برای خرید گرانول رولی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وارد سایت کیافوم شوید و پس از مشاهده مشخصات محصول مورد نظر خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کفپوش گرانولی رولی مشکی

این نوع از کفپوش های گرانولی رولی، کاربرد های فراوانی دارند و به دلیل سادگی و رنگ مناسب، در فضا های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

ضخامت این محصول از 2 میلی متر تا 6 میلی متر با توجه به نیاز شما تولید میشود. طبیعتا هرچه ضخامت کفپوش بیشتر شود، مقاومت و البته قیمت آن بیشتر میشود.

کفپوش های تک رنگ و ساده طرفداران بیشتری نسبت به کفپوش های رنگارنگ دارند. از طرفی کفپوش های تیره، زمان بیشتری تمیزی خود را حفظ میکنند و این دو، دلیل واضحی برای استقبال بیشتر آنها توسط خریداران است.

برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میتوانید از همین صفحه اقدام کنید. همچنین ممنون میشویم که مارا در اینستاگرام کیا فوم دنبال کنید.

محصولات مرتبط: کفپوش PVC فومدار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش گرانولی رولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش گرانولی رولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

78 456 123 021