استفاده از چمن مصنوعی در سال های اخیر بسیار رشد پیدا کرده است.هنگامی که کار به مقایسه ی چمن مصنوعی و چمن طبیعی می رسد، چمن های مصنوعی فواید خود را نشان می دهند.در ادامه به مهمترین دلایل استفاده از این محصول اشاره خواهیم کرد. با کیافوم همراه باشید.

مهمترین دلایل استفاده از چمن مصنوعی

همانطور که گفته شد این محصول در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.پارک ها، زمین های ورزشی ، استادیوم ها، مهد کودکها، خانه ها و ساختمان های مسکونی، از طرفداران بزرگ این محصول می باشند.

اما چرا این نمونه چمن طرفدار پیدا کرده است؟

از مهمترین دلایل پر کاربرد شدن آن، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

نیازی به نگهداری ندارد

اینکه این نمونه محصول به نگهداری نیاز ندارد، درست است اما نه زیاد.فرقی نمی کند این مطلب را چندبار بگویند، باز هم به نگهداری کوچکی نیاز دارد.البته زمان نگهداری و رسیدگی به این زمین ها در مقایسه با زمین های طبیعی، بسیار کوتاه است.

مانع از آب گرفتگی می شود

هنگامی که این چمن نصب شود، دیگر حفره ها و چاله هایی که آب می گیرند، از بین می روند.می توان کانال های کوچکی نیز به این زمین ها اضافه کرد.این کار باعث می شود تا آب های اضافی تخلیه شوند و از جمع شدن آنها، جلوگیری کند.

کثیفی و لکه ندارد

اگر بچه ها روی این چمن ها بازی کنند، به هیچ وجه کثیف نمی شوند.همچنین به لباس ها و کفش های آنها علف یا گل گیر نمی کند.چمن های طبیعی دارای علف ها و سبزه هایی هستند که گیر کردن آنها در لباس یا کفش، اذیت کننده است.اما چمن های مصنوعی این موارد آسیب زا را ندارد.

به سبزه و نما آسیب وارد نمی کند

اگر روی چمن های طبیعی راه بروید، پس از مدتی این چمن ها دچار سایش می شوند.قسمتی که بیشترین تردد را دارد، دچار آسیب شده و دیگر سبز نمی شود.اما در چمن های مصنوعی همچین مشکلی وجود نداشته و به سبزه ها آسیب نمی رسد.

نبودن سایه بر چمن مصنوعی تاثیری ندارد

در مناطقی که سایه وجود دارد، چمن های طبیعی میمیرند.اما برای چمن های مصنوعی اصلا نیازی به آفتاب نیست.

اتفاقا زیر سایه ماندن، به کیفیت بهتر و بیشتر این چمن کمک می کند.نه به آب نه به نور نیاز نداشته و در سایه و محل خشک با کیفیت تر می ماند.

امن و مناسب برای کودکان و حیوانات خانگی

یکی از مهمترین مزیت های این محصول آن است که آنتی باکتریال بوده که از انتشار جرم و باکتری جلوگیری می کند.کودکان و حیوانات خانگی می توانند بدون نگرانی از اینکه مریض شوند، یا از چمن و باکتریهای آن آسیب ببیند، بازی کنند.

مقرون به صرفه و کم هزینه

یکی از مهمترین مزیت های این محصول ارزان بودن آن است.در مقایسه با چمن طبیعی کم قیمت و دوام بیشتری دارد.مصنوعی بودن این چمن سبب شده تا به نگهداری و مراقبت های پر هزینه، نیازی نداشته باشد.می توانید برای دیدن محصولات و همچنین برای اطلاعات بیشتر در خصوص چمن مصنوعی می توانید با کیافوم تماس بگیرید.02633316527-09201611978-:09351611978-09121611978

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چمن مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 17 =

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چمن مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

78 456 123 021