تولیدی کفپوش پلی یورتان

تولیدی کفپوش پلی یورتان

تولیدی کفپوش پلی یورتان چه ویژگی هایی دارد؟ کفپوش ها یکی از مهم ترین موارد مورد نیاز برای اماکن مختلف می باشند. کف هر جایی باید از جنس خاصی پوشیده شده باشد تا بتوان به راحتی روی آن راه رفت و آسیب وارده به پا را به حداقل برساند. یکی از انواع شناخته شده کف پوش که کاربرد های بسیار زیادی دارد، کفپوش های پلی یورتان هستند. در ادامه این مطلب تلاش داریم تا شما را با کفپوش های پلی یورتان آن آشنا کنیم.

کفپوش های پلی یورتان

پلی یورتان یک پلیمر از دسته مواد شیمیایی است که از واکنش پلی ال ها و ایزوسیانات ها تشکیل می شود. این پلیمر برای اولین بار در سال 1937 در آلمان توسط اوتو بایر کشف شد. از پلی یورتان ها در تولید فوم های نرم، فوم های سخت، الاستومر ها، ترموپلاستیک ها و رزین ها استفاده می شود. کفپوش نیز یکی از انواع محصولاتی هستند که از پلی یورتان ها تولید می شوند. از کفپوش پلی یورتان به صورت مات، نیمه براق و براق در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این کفپوش ها می توان در مکان های مختلف استفاده کرد.

ویژگی های کفپوش پلی یورتان

  • خاصیت انعطاف پذیری بالا و عدم ترک خوردن
  • مقاومت بسیار بالا و عالی در برابر خراشیدگی های مخلتف
  • مقاومت مناسب در برابر اشعه UV خورشید و حفظ رنگ در آفتاب
  • خاصیت ضربه گیری مناسب و جلوگیری از آسیب های احتمالی وارده به پا
  • سطح پوشش ضد آب و عدم اجازه عبور آب از کفپوش
  • مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی

تولیدی کفپوش پلی یورتان

اگر به دنبال یک تولیدی کفپوش پلی یورتان هستید تا بتوانید کفپوش های پلی یورتان مورد نیاز خود را خریداری کنید، می توانید خرید کفپوش پلی یورتان خود را در همین صفحه انجام دهید. شما می توانید بهترین کفپوش های پلی یورتان را در این تولیدی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.

جهت خرید کفپوش گرانول ، کفپوش pvc فومدار و … با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

78 456 123 021