کفپوش رولی رنگی

کفپوش رولی رنگی چیست؟ کفپوش ها یکی از مهم ترین انواع محصولاتی هستند که در کف اماکن مختلف نصب می شوند. کفپوش ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع پرکاربرد آنها کفپوش های رولی می باشد. این کف پوش های در کار های بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه تلاش داریم تا شما را به طور کامل با کفپوش رولی رنگی آشنا کنیم.

 

کفپوش رولی رنگی چیست؟

کفپوش ها به نوعی از محصولات تولید شده از پلیمر هستند که در کف مکان های مختلف مثل سالن های ورزشی گذاشته می شوند تا بتوانیم به راحتی روی آنها راه برویم. کفپوش ها ویژگی های همچون ضد آب بودن، ضربه گیری، مقاومت در برابر اشعه UV یا مواد شیمیایی را دارند که آنها را به بهترین گزینه برای اینکار تبدیل می کند.

 

تفاوت های کفپوش رولی و پارکت ها

از تفاوت های اصلی کفپوش های رولی و پارکت ها جنس مواد سازنده آنهاست. کفپوش ها معمولا از پلیمر هایی مثل PVC تولید می شوند و پارکت ها معمولا از الیاف HDF تولید می شوند. کف پوش های رولی همچنین اندازه های استاندارد جهانی دارند و ابعادشان مشخص هستند. ضخامت آنها نیز معمولا 2 تا 3 میلیمتری می باشد، اما پارکت با ضخامت های 7، 8 و 12 میل تولید می شود.

از طرفی استحکام پارکت ها در برابر خراشیدگی بر اثر اجسام نوک تیز بسیار بیشتر می باشد که اغلب به دلیل وچود یک لایه اکسید آلومینیوم می باشد. البته اگر بخواهیم درباره مقاومت در برابر آب و رطوبت بگوییم، کفپوش های رولی به دلیل جنس پلاستیکی و پلیمری خود مقاومت بالاتری دارند.

 

کاربرد های کفپوش های رولی

  • کفپوش های رولی آنتی باکتریال برای مراکز درمانی
  • پوشش های فوم دار برای مهد کودک ها
  • کف پوش های رولی عایق صدا برای نصب در سالن های سینما و تئاتر
  • کفپوش سالن های ورزشی

 

خرید کفپوش رولی رنگی

اگر برای کف مکان خاصی به انواع کفپوش های رولی و یا کفپوش گرانولی رولی نیاز دارید می توانید انواع کفپوش رولی رنگی را در این صفحه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

78 456 123 021