قیمت نصب و اجرای زیره رولی

قیمت نصب و اجرای زیره رولی

قیمت نصب و اجرای زیره رولی: کفپوش ها یا زیره های رولی یکی از محبوب ترین انواع کفپوش ها هستند که در بسیاری از مکان های بسته یا فضای باز نصب می شوند و کاربرد های بسیار زیادی دارند. اما نصب کردن آنها یک مشکل بسیار بزرگ برای بسیاری از افراد است و دوست دارند که پیمانکاران با قیمت مناسب و کیفیت بالا این کف پوش ها را برایشان نصب کنند. در این مطلب تلاش داریم تا شما را به طور کامل با هزینه نصب و اجرای زیره رولی آشنا کنیم.

برای اطلاع از قیمت کفپوش گرانولی رولی و یا خرید محصول با کارشناسان سایت کیافوم تماس بگیرید.

 

هزینه نصب و اجرای کفپوش زیره رولی

هزینه نصب و اجرای زیره رولی به صورت متر مربع حساب می شود. حداقل قیمتی که امروزه ممکن است از شما بگیرند، 9 هزار تومان برای هر متر مربع می باشد و حداکثر این مقدار نیز نزدیک به 30 هزار تومان است. اما 9 هزار تومن معمولا قیمت بسیار پایینی است و معمولا کسی در این قیمت برای شما کار را به درستی انجام نمی دهد. حد وسط هزینه نصب هر متر مربع زیره رولی برای هر مکانی از 10 هزار تومان تا 20 هزار تومان می باشد.

 

ویژگی ها و کاربرد ها

کفپوش های رولی معمولا با پلیمر هایی مانند PVC تولید می شوند و مقاوت بسیار بالایی در برابر آب، حرارت یا حتی ضربه دارند. از جهتی دیگر دوام آنها بسیار بالاست و نصب آنها نیز معمولا آسان است.  البته نصب کردن این کفپوش ها در مکان های بزرگ پیچیده تر می شود. اما مزایای مختلف این کفپوش ها آنها را به یکی از مهم ترین محصولات در مکان های مختلف تبدیل کرده است.

 

قیمت نصب و اجرای زیره رولی

در این مطلب تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با قیمت نصب و اجرای کفپوش رولی آشنا کنیم. اگر قصد انجام دادن و نصب این کفپوش ها را در مکان های مختلف دارید، می توانید در همین صفحه برای نصب آن درخواست بفرستید تا نصب و اجرای آن را با قیمت مناسب برای شما انجام دهیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

78 456 123 021